Direktlänk till inlägg 23 november 2009

Jamen tack som fan

Av Christine - 23 november 2009 21:34

VARFÖR ska det vara så svårt att lägga ut på studera.nu exakt VAD det är som man måste skicka in?? Efter mycket klickande och av en slump egentligen, hittade jag på ki.se information om att barnmorskeutbildningen är en utbildning där bedömning om antagning görs  efter samlad bedömning, och då behöver man även bifoga ett motiveringsbrev (jag kallar det smörarbrev). Mailade till kurssekreteraren som även la till "kopia på examensbevis". Jahapp. Jag knåpade raskt ihop ett motiveringsbrev (egentligen inte så svårt-jag är grymt motiverad!) och kopierade upp mitt examensbevis. Hoppas nu bara att det inte var för sent...


Men, jag undrar, om jag redan skickat in min sjuksköterskelegitimation, varför behöver de då kopia på mitt examensbevis? Jag får ju liksom inte någon legitimation om jag inte examinerats *duuh*

Nåväl. Fortsätter hålla mina små tummar att det ska gå vägen, nästa vecka borde första antagningsbeskedet komma. Då ligger jag på stranden i Thailand, gud så jag längtar! Men söstra mi har skickat mig en gedigen lista så jag måste ut och storhandla innan avresa; pepparkakor, glögg, trattkantareller, wasa sport, kaviar och annat "svenskt". Bara roligt iofs :) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christine - 10 januari 2010 18:11

Från och med nu bloggar jag under egen domän-välkommen dit istället! http://barnmorska.taytainti.se är vad som gäller i framtiden! ...

Av Christine - 6 januari 2010 21:12

Nu måste jag vänta ÄNDA till april innan jag ens kan ansöka till bm-utbildningen igen, och sen vänta ÄNDA till juli innan jag vet om jag kommer in. Bläää. ...

Av Christine - 5 januari 2010 18:54

BRUKAR DU: Peta dig i näsan: Jovars Titta på dig själv i spegeln: Bara innan jag går ut. Gnälla: Mer än vad som är hälsosamt... Skrika: Tyvärr skriker jag för mycket. Sova: Ofta och länge, tackar så mycket! Ha ångest: Bara när det är åska i närhe...

Av Christine - 5 januari 2010 18:51

Eftersom det gick åt skogen med utbildningen hamnar ju den här bloggen i träda fram till augusti... Kan ju lika gärna förgylla tiden med några boring listor. Här kommer den första:   1. Gjorde du/hände det något i år som aldrig hänt förut? Jag ...

Av Christine - 15 december 2009 16:56

Hamnade på 37:e reservplats. Förra gången var det nr 41, så det går ju framåt. Men fasiken inte fort. Får vänta till andra omgången, urval 2, efter nyår. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards