Direktlänk till inlägg 7 november 2009

Utmaning under väntetiden

Av Christine - 7 november 2009 20:54

Får försöka få tiden att gå genom att surfa runt och läsa bloggar. Ramlade in hos kära Veronica och hittade en trevlig utmaning i att skriva 10 sanningar om mig själv. Kan låta enkelt, men det var svårare än jag trodde :)


1. Precis som Veronica är jag lat...*s*

2. Jag älskar att surfa.

3. Jag älskar, och då menar jag älskar, mina växter och andras med för den delen. Man KASTAR inte växter!

4. Jag är totalt oblyg, men ganska konflikträdd.

5. Jag är språkpolis och blir galen när folk sär skriver eller har andra skriv- och stavfel.

6. Jag ÄR mitt stjärntecken, tvilling, till 99%

7. Jag avskyr småkryp, men är inte hysteriskt fobiskt rädd.

8. Hysterisk fobi har jag däremot för åska.

9. Jag har världens bästa lokalsinne.

10. Jag har otroligt lätt för att lära, allt utom bråkräkning ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christine - 10 januari 2010 18:11

Från och med nu bloggar jag under egen domän-välkommen dit istället! http://barnmorska.taytainti.se är vad som gäller i framtiden! ...

Av Christine - 6 januari 2010 21:12

Nu måste jag vänta ÄNDA till april innan jag ens kan ansöka till bm-utbildningen igen, och sen vänta ÄNDA till juli innan jag vet om jag kommer in. Bläää. ...

Av Christine - 5 januari 2010 18:54

BRUKAR DU: Peta dig i näsan: Jovars Titta på dig själv i spegeln: Bara innan jag går ut. Gnälla: Mer än vad som är hälsosamt... Skrika: Tyvärr skriker jag för mycket. Sova: Ofta och länge, tackar så mycket! Ha ångest: Bara när det är åska i närhe...

Av Christine - 5 januari 2010 18:51

Eftersom det gick åt skogen med utbildningen hamnar ju den här bloggen i träda fram till augusti... Kan ju lika gärna förgylla tiden med några boring listor. Här kommer den första:   1. Gjorde du/hände det något i år som aldrig hänt förut? Jag ...

Av Christine - 15 december 2009 16:56

Hamnade på 37:e reservplats. Förra gången var det nr 41, så det går ju framåt. Men fasiken inte fort. Får vänta till andra omgången, urval 2, efter nyår. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards